.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله لائینی :هنر علامه حسن زاده آملی تقوا و مردمداری بود
نماینده ولی فقیه در مازندران مردمداری را یک هنر برشمرد و گفت: علامه حسن زاده آملی مظهر تقوا و پرهیزگاری و مردمداری بود.

به گزارش شمال نیوز،  آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر یکشنبه در نشست هم اندیشی امامان محله روستایی در ایرا و جوار مرقد علامه حسن زاده آملی با گرامیداشت یاد و خاطره علامه ذوالفنون اظهار داشت: رسالت امامان جمعه شهری و روستایی پیامبرگونه است.

وی با اظهار اینکه روستای ایرا میعادگاه عاشقان و زائران خواهد شد، خواستار تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز نظیر اقامتگاه برای میزبانی از زوار و علاقمندان به علامه ذوالفنون شد.

وی با تاکید بر حفظ دین و تقوای الهی و اخلاص گفت: باید طلبه با دیانت، تقوا و با سواد باشیم و این مسئله در پرتو محبت خداوند باری تعالی است.

آیت الله محمدی لائینی با عنوان اینکه حب خداوند را در دل افزوده کنیم و حب دنیا را از دل بیرون کنیم، یادآور شد: علامه حسن زاده آملی مظهر تقوا و پرهیزگاری است وی در زمینه معرفت به خداوند و علم بی نظیر بوده است.

امام جمعه ساری با عنوان اینکه روحانیون و طلاب باید خود را حفظ کنند، از طلاب خواست تا پیگیری امور مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و گفت: مردمداری یک هنر محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه حیات همه ما از جمله علما و روحانیان در مردم داری، زهد و تقوا است خواستار توجه و پیگیری امور مردم شد و گفت: امروز برخی‌ها در فضای مجازی تلاش دارند دستاوردهای نظام مقدم جمهوری اسلامی را مخدوش می‌کنند از این رو مسئولیت علما و روحانیان سنگین است.

آیت الله محمدی لائینی با تاکید براینکه همه مردم را در مسیر ولایت باید خط کنیم، گفت: همه باید پشت سر مقام معظم رهبری، یکدست و یکپارچه دارای وحدت باشیم./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.154 seconds.